پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118608
شکار پهپاد جاسوسي رژيم صهيونيستي توسط سپاه پاسداران +جزئيات
تاریخ انتشار : 1393/06/03
نمایش : 1853
روابط عمومي‌کل سپاه ازسرنگوني يک فروند پهپاد جاسوسي رژيم صهيونيستي توسط پدافند نيروي هوا فضاي سپاه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روابط عمومي کل سپاه در اطلاعيه اي اعلام کرد: يک فروند هواپيماي جاسوسي بدون سرنشين رژيم صهيونيستي پس از رهگيري توسط پدافند نيروي هوا فضاي سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.
 
براساس اين اطلاعيه هواپيماي منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گريزبوده و قصد نفوذ به حريم منطقه‌ هسته اي نطنز را داشت که با هوشياري و اقدام به موقع شبکه پدافندي، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمين به هوا قرار گرفت.
 
اين اطلاعيه افزوده است: اين اقدام شيطنت‌آميز بارديگر خوي ماجراجويي رژيم صهيونيستي را آشکارتر و برگ سياه ديگري به پرونده سراسر جنايت و خباثت اين رژيم جعلي و جنگ طلب افزود.
 
در اين اطلاعيه همچنين تاکيد شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درکنار ساير نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي براي دفاع از ملت شريف و سرزمين اسلامي ايران از آمادگي همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را براي خود محفوظ مي داند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html